24 Nisan 2011 Pazar

ZEYTİNYAĞLI TAZE FASULYE


MALZEMELER:
1 kg taze fasulye
1 İri boy soğan
3 veye4 diş sarımsak
1  orta boy domates
1 Tane yeşil  biber
1 tatlı kaşığı salça
Yarım çay bardağı zeytin yağı
Tuz ,bir tane küp şeker (ben koymuyorum)
YAPILIŞI:
Yemeğimizi pişireceğimiz tenceremize,sırayla malzemeleri ekleyelim.önce yağı  daha sonra,soğanı küp doğrayalım, biber ve domatesi  doğrayıp.sarımsakları ve en üstede ayıklayıp yıkadığımız fasulyeleri ilave  edelim, bir tatlı kaşığı salça koyup,ocağımızın altını yakalım,kısık ateşte kendi suyuyla fasulyeleri iyice pişirelim inmeye yakın tuzunu katalım .

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Fatma hanımcım mutlu pazarlar ellerinize sağlık bayılırım zeytinyağlı fasülyeye sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

yaz gelsede yerli fasulyeler çıksa harika olur diye düşündüm.çok lezzetli görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

bayilirim, afiyetle yerimmm !! :)) ellerine saglik fistigim enfes görünüyor!

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

sevgili derya hanımcım teşekkür ediyorum sanada mutlu pazarlar canım

sevda hanımcım çok haklısın canım mevsimide olsa daha iyi olur sağol canım

canım hasretim tabağımı sana ikram ediyorum canım öpüyorum

İnci Yemek dedi ki...

Muhteşem bir sunum olmuş çok sevdiğim fasulye'ye canım:))ellerine sağlık ,yiyenlere afiyet olsun.
Sağlıklı ve mutlu haftalar dilerim...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

teşekkürler inci hanımcım sağol canım bende güzel haftalar diliyorum sevgilerimi gönderiyorum

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...