8 Nisan 2011 Cuma

ZEYTİNYAĞLI PIRASA


  • Bütün dostlara merhabalar  herkese ğüzel mutlu neşeli  bir haftasonu geçirmelerini diliyorum .komşum bana bu gün köyünden tabiricaizse su gibi tamamen organik pırasalar getirmiş yanında mis gibi maydanozlar .çook sevindim agzımda teşşekkür kalmadı hepsini sundum .Hemen pırasacıklarımı aldım .bir güzel ayıklayıp pişirdim çok lezzetliydi nefisti bide burdan teşekkür ediyorum sevgili komşuma.

MALZEMELER:
1 kg pırasa
2 orta boy havuç
1 tatlı kaşığı salça (isteğe bağlı)
yarım su bardağı pirinç
1 çay bardağı zeytin yağı
yeteri kadar tuz
 piştikten sonra arzuya göre limon
YAPILIŞI:
Pırasaları ve ,havuçları  yıkayıp küçük doğrayalım ,terncereye koyalım yağını ilave edip salçayıda koyup tuzunu ekleyip kapağını kapatalım .kısık ateşte 10,15 dk pişirelim sonra pirinçler yıkayıp koyalım. iki kasede su ilava edip pirinçler açılana kadar pişirelim .isteğe bağlı olarak krmızıbiber ve limon ekleyerek servis yapalım..

6 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

bol lımonlu nasılda güzel olur canım.çok severim ben pırasayı.ellerine sağlık.öpüyorum.

Öcal-Mutfak-Esra dedi ki...

pırasa en çok sevdiğim sebzedir.nasıl cnm çekti şimdi :).ellerinize sağlık, süper görünüyor.

canimçektipişirdim dedi ki...

sağlık deposu:)bende yeni yeni sevmeye basladım pırasayı çok güzel olmus ellerine sağlık..

yurdagül dedi ki...

ımmm nefiss olmuş canım ellerine sağlık afiyet şifa olsun.

canımm bloguma ziyarete gelmişsin çokk mutlu oldum lif yapmak istediğini bildirmişsin bizde arkadaşlarımla lif etkinliği yapıyoruz istediğimiz modelleri sunup yardım alıp birlikte yapıyoruz aramızda senide görmekten onur duyarım http://emekbahcemiz.eniyiforum.biz/ bu forumdyım canımm sevgilerimi bırkıyorum mutlu tatiller diliyorum.

mmm dedi ki...

Çok severim. Sende güzel yapmışsın resimden belli. Ellerine sağlık.

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

offf bayilirim pirasaya! enfes görünüyor! ellerine saglik canimm...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...