10 Nisan 2011 Pazar

YAĞMUR YAĞMUR GÜZEL YAĞMUR


 Çok istedim güzel güneşli bir hafta sonu olsun diye ama  yağmur yağmur .Olsun Allah'ımıza şükürler olsun bereket inşallah güneşli değil ama genede çok güzel bir gün. Huzur köşemden yağan yağmuru seyrediyorum eşimle harika bir manzara   tavşan kanı çayımızı  yudumlayarak güzel sohbet eşliğinde .yağmur
çam ağaçlarını yıkıyor, yeşiller daha güzel  canlı  bir yeşil oldu .Ohhh miiissss gibi^^^^
KALANLARI DEĞERLENDİRDİM:

.Sabah uyandığımda bu havada değildim tabiii  gözlerimi zor açtım:( .doğru mutfağa ,yok canım önce elimi ,yüzümü  yıkadım ,çaydanlığı ocağa koydum dolabın önüne geçtim. ne yapabilirim kahvaltıya diye baktım şöyle bir .Tabağın içinde 3 tane haşlanmış patates .küçük bir kasede lor ve peynir karışımı içinde karabiber, kırmızı biber, maydanoz var.Fikrim geldi birden hemen derin bir kap çıkardım patatesleri rende ledim kasedeki peynirleride koydum 2 yumurta ,2 yemek kaşığı sıvıyağ ı ekleyip şöyle bir karıştırıp tavaya boşalttım kaşığım la güzelce düzelttim üzerini, uygun bir kapak kapattım .kısık ateşte alt üst ederek pişirdim. uyduruk olduğu içinmi yoksa kalanlar ziyan olmasın diye yaptığım içinmi bilmem çok nefis çok güzel oldu .:)



Bu kadarla da yetinmedim hemen 3 yumurta haşlayıp
  • soyup tabağa dilimledim .maydanoz,dereotu,yeşil soğanı da güzelce yıkayıp doğradım.Üzerine karabiber ,kırmızıbiber, tuz ve de limon döküp onuda sofraya koyunca sanki ilk defa böyle bir şey yapıyormuşum gibi her bir ağızdan o o o lar ...sevineyim mi,kızayımmı sabah sabah bilemedim herkese afiyet olsun dedim hanım hanımcık o kadar:)

14 yorum:

Adsız dedi ki...

yağan yağmurun sesini dinlemeyi çok seviyorum..

bu arada ellerine sağlık :)

mmm dedi ki...

Bende çok istedim hava güneşli olsun ama napalım sağlık olsun:) Sevgiler.

lezzet-i mekan dedi ki...

güzel dilekleriniz için çok teşekürler. kahvaltılıklar süper ellerinize sağlık, iyi geceler dilerim sevgiler.

olsada yesek suzan dedi ki...

süper kahvaltılıklar bende bayılırım bol yeşillikli kahvaltılara ellerine sağlık canım sevgiler...

CMOS dedi ki...

owww uyduruk falan diyorsun ama nefis gözüküyor:)

yedirenk dedi ki...

oh mis olmuş,ellerine sağlık ablacım...

Nilgün dedi ki...

Fatma hn. mühim olan eldekilerle güzel lezzetler yaratmak. Ellerinize sağlık, afiyet olsun. İyi haftalar..

Aycan dedi ki...

Canım, Nefis bir kahvaltı olmuş.Ellerin dert görmesin.

Adsız dedi ki...

ellerine saglık canım cok güzel görünüyor mamalar
buralarda
yagmurlu canım,havalarıda severim bende tadını cıkarıyorum.kedi gibi
sevgilerimle

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

yorumgönderen herkese.siyah süt.mmm,lezzet-i mekan,serpil,olsada yesek suzan,CMOS,ydirenk,nilgün aycan,selinka
hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum samimi sevgilerimi gönderiyorum herzaman beklerim:)

Unknown dedi ki...

Ohhhh ne güzel,yağmur,sıcaık çay,en güzelide sohbet.
oooooo lar gözümde canlandı birden.arda benimkilerde yapar.Sanki hiçbir şey yapmıyormuşum gibi...
Afiyet olsun size.
Nefiss nefiss nefiss

tanerinesi dedi ki...

Çok güzel bir sabahh olduğu belli. Uydurma değil bence şahane fikir. Bereket bunlarla oluyor işte, ne güzel:) ellerinize sağlık

anneanneninemekleri dedi ki...

Ben de bunu çiğ patatesi rendeleyip içine 2 yemek kaşığı un ekliyerek yapıyorum,nefis oluyor.Seninki de süper olmuş ellerine sağlık.

Baharcicegi dedi ki...

Bizim burda hafta sonu hava günesli ve sicakti ama yarin yine yagmur geliyor
Ellerine saglik kahvlatiya hem renk hem lezzet katmis patatesli omletin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...