11 Nisan 2011 Pazartesi

TATLI KABAK TOPLARI

Herkese merhabalar diyorum. Güzel haftalar diliyorum, mutlu günleriniz olsun inşallah dostlarım.Size güzel bir tarif vereceğim. İnanıyorum ki bunu çocuklar çok sevecekler.Hadi bakalım şimdi kabak tatlısını bon bon lara dönüştürelim.

  • MALZEMELER:
  • 6 Dilim pişmiş kabak tatlısı( doğranmış olarak altı dilim)
  • 1 Su bardağı ufalanmış pötibör bisküvi
  • 1 Yemek kaşığı kuş üzümü
  • 1 Çay bardağı ceviz içi (olmasada olur)
  • 2 Yemek kaşığı hazırlanmış krem şanti
  • BULAMAK İÇİN HİNDİSTAN CEVİZİ:(tahmini bir su bardağı)
  • YAPILIŞI:
  • Derin bir kapta bütün malzemeleri iyice karıştıralım .avcumuzda cevizden büyük toplar yapalım hindistan cevizine bulayıp, bir saat dinlendirip ,servis yapalım.

6 yorum:

Aycan dedi ki...

Canım çok gü<zel görünüyorlar.En kısa zamanda bende deniyeceğim.


sevgiler;

Adsız dedi ki...

ellerine saglık fatmacım. maşallah canım.cok pratik sevgilerimle

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Fatmacim,ziyaretin ve uy.icin tesekkurler.Bu guzel lezzeti hem cocuklar,hem buyukler bayila bayila yerler ellerine saglik.
Profilini okudum.Ne guzel lezzet ustalarinin bulundugu yerde yasiyorsun.Ben de yarismalara katilmayi seviyorum.kdz Eregli de cilek festivalinde yapilan cilekli pasta yarismasinin 3 yildir birincisiyim.Daha blogum da bahsetmedim yakinda insallah yazicam.
Sevgilerimle...

yeşim dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor.yalnız krem şanti toz haldemi yoksa çırpılmışmı olucak.sevgilerimle.

mutfagabuyrun dedi ki...

canım benim kabak tratlısını çok severim zaten.ama sunumda başka bir güzel olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

canimçektipişirdim dedi ki...

çok güzel olmus annemde yapıyor bunu çok seviyoruz ellerine sağlık cnm..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...