27 Nisan 2011 Çarşamba

SANDVİÇ


MALZEMELER:
2 Yumurta(birinin sarısı üzerine)
1,5 Su bardağı ılık süt
1Paket İNSTANT kuru hamur maya
1 Tatlı kaşığı toz şeker
1 Su bardağı sıvı yağ
Tuz  ,alabildiği kadar un (hamur ele yapışmayacak şekilde olacak)
YAPILIŞI:
Bütün malzemeleri sırayla yoğurma kabımıza koyalım,önce sütü mayayı,toz şekeri koyup karıştıralım,yağı ve yumurtayı da koyup unu da azar azar ilave edip.hamuru özleşene kadar yoğuralım.15 dk dinlendirip küçük bezeler alıp avcumuzda yuvarlayıp.tepsimize dizelim  üzerine ayırdığımız yumurta sarısını sürüp ortadan bıçakla çizelim. Önceden ısıtılmış fırınımızda kızartalım.
soğuyunca  sandviçlerimizi ortadan kesip aralarına peynir domates ve maydanoz koyalım.



  

23 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika olmuş ellerine sağlık,çok iştah açıcı görünüyor.Yalnız haddim olmıyarak uyarayım dedim başlığı yazarken d den sonra A olmayacak sanırım yanlışlşkla basmışsın.(sandviç)Sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok teşşekür ediyorum canım uyardığın için bazı tuşlar tam basmıyor başka yerlerdede hatalarım oluyor.on defa okuyorum ama çok sonra farkediyorum.tekrar sağol canım
sevgiler

fuat gencal dedi ki...

Muhteşem görünüyor.Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı olmuş.

Saygılar.

KADER dedi ki...

Ellerinize, emeğinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı olmuş.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Offff bunlar tam benlik olmuşlar.Yanındada sıcacık çayın varsa hemen sana geliyorum.
Ellerine sağlık canım
Sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

sizlere çok teşekkür ediyorum
Meliha hanımcım ne demek çay hemen hazır memnunuiyetle.

mutfagabuyrun dedi ki...

domates ve peynirli harika olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

sarımutfak-hande dedi ki...

ahhhh sabah sabah içim gitti bunlara çayla nefis olur
ellerine sağlık canım

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm ya harika olmuslar.ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Fatma hanımcığım maşaallah ellerine sağlık ne kadar güzel kabarmışlar puf puf olmuşlar insanın aklını çelen cinsten olmuş bu sandviçler:)
afiyet şifalar olsun
sevgilerimle

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

SEVDAcığıma ,HANDEciğime CANIMÇEKTİPİŞİRDİM e
PAPATYA68 ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM

Bayram Kombesi dedi ki...

Annecigimin yaptigi francalalara benzemis, harika gorunuyorlar, elleine saglik.
Bu arada senin icin pastamin dilimlenmis halinide ekledim bloga, bakabilirsin:)

Aycan dedi ki...

Allahım nasıl güzel bir görüntü bu yaaa.Ellerine sağlık canım benim.Yine döktürmüşsün.


Çok çok öptüm.

balböcükleri dedi ki...

ben yokken nooolmuş burda ha noolmuş.kalbura bile basmışsın one dehşet bir tatlı öyle.yemeyeni döverler yani.ellerine sağlık biraz daha bakarsam bayılıciiiim

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

Bayramkombesi canım teşekkür ederim sağol.hemen bakıyorum
Aycan bitanem teşekküür ediyorum ALLAH razı olsun

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım Serpilcim geldiğine çok sevindim canım gene beklerim gene gene gel hayatıp öptüm sevgiler

Hayatın Tatları dedi ki...

ooo süper.. gup gup yutmalık...

Narince dedi ki...

Ellerinize sağlık, sevmeyen yoktur herhalde bu güzeli?

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

sevgili Hayatın tatları gerçekten öyle oldu canım

Narincem teşekkür ediyorum

mmm dedi ki...

Fatmacım bunlar benim yapmak istediğim minnoşlar. Bu hafta sonu misafire yapayım bari.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Once guzel dileklerin icin tesekkerler canim.Eline emegine saglik pogaca gibi degil de kucuk ekmekler gibi gorunuyor.Muhtesem bir goruntu insanin uzanip alasi geliyor.
Sevgilerimle...

neselihaller dedi ki...

hiii...bloğa bak...aman tanrım...ama ben rejime girecektim :-(( oldu mu şimdi yaaaa....ellerinize sağlık....

cafemis dedi ki...

Sabah sabah baştan çıkardı tarifin,hamuru yaptım geldim,kabarana dek yorumları bitireceğim,ellerine sağlık,iyi bir pazar günü diliyorum,sevgiler

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...