8 Nisan 2011 Cuma

PEYNİRLİ KUNDAK

 Herkese bol güneşli eğlenceli  huzur ve mutluluk dolu bir haftasonu diliyorum .kahvaltıya peynirli kundak yaparsanız  eğlence ve mutluluk iki katına çıkar  benden söylemesi:)

MALZEMELER:
1 Paket margarin
1 Paket kabartma tozu
1 Çay bardağı yoğurt
1 Çay bardağı sıvı yağ
1Yemek kaşığı sirke
1 Çay kaşığı tuz
2 Yumurta
Alabildiği kadar un hamur kulak memesi yumuşaklığında olacak.
İÇİNE BEYAZ PEYNİR
YAPILIŞI:
Yoğurma kabımıza bütün malzemeleri koyalım (yumurtanın birinin sarısını üzerine ayıralım )alabildiği kadarda un ekleyip yoğuralım.kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edelim .Hamurdan büyük parçalar alıp merdaneyle 1cm kalınlığında açalım .
kareler keselim ortalarına peynir koyup karşılıklı uçları birleştirelim üzerine yumurta sarını sürüp çörekotu veya susam döküp  fırınımızın en yüksek derecesinde kızartalım .

13 yorum:

Aycan dedi ki...

canım;

çok güzel görünüyorlar.Ellerine sağlık.

sevgiler;

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık..

bu arada malatyalıymışsın ve bende malatya doğumluyum çok mutlu oldum ben :D

KİZHATCE dedi ki...

eline sağlık arkadaşım çok leziz görünüyor,güzel bir hafta sonu diliyorum...

Unknown dedi ki...

Selam arkadaşım
eline sağlık kıyır kıyır olmuş bunlar afiyet olsun
sevgilerimle

canimçektipişirdim dedi ki...

ellerine sağlık çok şirin olmus kundaklar:)

Emel Kurt dedi ki...

selam önce ismini beğendim sonra kendini:)))ellerine sağlık peynirli kundaklar çok lezzetli görünüyor,sevgiler.

yeşim dedi ki...

ismi çok hoş...görüntü zaten nefis...ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

mutfagabuyrun dedi ki...

kıyır kıyır çayın yanında harika olur canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

CANLARIM ÇOOK TEŞEKÜR EDİYORUM YORUMLARINIZA HEPİNİZİ AYRI AYRI SEVGİYLE KUCAKLIYORUM KUNDAK İSMİ!::) BUNLARI DOĞUM YAPAN BİR ARKADAŞA YAPTIM RESİMLEDİM YAYINLAMAK İÇİN OTURDUM PC NİN ÖNÜNE RESİM HAZIR İSİM YOK DÜŞÜN DÜŞÜN BİRDEN BEBEKTEN ()ŞEKİLDE KUNDAĞA BENZİYO AKLIMA KUNDAK İSMİ KOYMAK GELDİ.........

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

canimcimm pek lezziz görünüyor bunlar :)) bayilirim kiyir pogacaya! hmm yapsammi yarin sabah :) yani bu sabah :) pratikmisde..
ellerine saglik balim.. sizede mutlu pazarlar! kocaman öpüyorum...

yedirenk dedi ki...

hakikatten tam kahvaltılık olmuş,ellerine sağlık...

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım hasretçim ve yedirenk çook teşekkür ediyorum canlarım sağolun

!!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! dedi ki...

fatmacim o gün pogacalarini öylene yaptim :) ve afiyetlede yedik :) kiyir kiyir cok lezzizdi... tarif icin tesekkürler, önümüzdeki zamanlarda yayinlarim :) kocaman öpüyorum seni ve yavrucuklarini...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...