24 Nisan 2011 Pazar

İRMİK PASTASI


MALZEMELER:
5 Bardak süt
2 kahve fincanı irmik
2 kahve fincanı şeker
1 yemek kaşığı margarin
1 paket vanilya
yarım şişe dr otker  limon aroması
2 yemek kaşığı kakao
3 tane pötibör bisküvi
süslemek için tüp çikolata
YAPILIŞI:
Tencereye sütü koyalım,irmik, toz şeker,margarin,vanilya,limon aromasını koyup karıştırarak pişirelim.kaynayınca altını kapatıp,yarısını kalıba  boşaltalım kalan yarısınada kakao yu ve pötibörleri ezip katıp karıştıralım(eğer çok katı hissederseniz bir iki yemek kaşığı süt katabilirsiniz) onuda kalıba boşaltalım üzerini düzeltip ben biraz mısır gevreği sepiştirdim olmasada olur .buzdolabında 1 saat bekletip servis yapalım.

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Mmmm,çok şık olmuş pasta :)
Ellerine,emeğine sağlık..
Mutlu haftalar diliyorum..
Muhabbetle..

yemekbiraşk dedi ki...

çoook şık olmuş sunumda:)
sevgilerimle..

behlulksn dedi ki...

evet reklamlarda görmüştüm bu süs şeklini gerçekten çok güzel ellerinize sağlık sevgiler

canimçektipişirdim dedi ki...

cnm sunumu harika olmus tabi tarifde:)

Unknown dedi ki...

Süper bir sunum olmuş
Ellerine sağlık.
Can çektiren bir görüntüsü var.
Sevgiler canııım.

Adsız dedi ki...

şık sunum.. yeme izle :)

Unknown dedi ki...

bizimkilerin en sevdigi tatlıdır.o yüzden bizim evde sık sık pişer.ellerine saglık.

mutfagabuyrun dedi ki...

ben çok severim irmik tatlısını canım.sunumda başak güzel olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

Narince dedi ki...

Pek de süslü, ellerinize sağlık.

Baharcicegi dedi ki...

HAFIF VE NEFIS BIR TATLI OLMUS SUNUM GÖZLERI BAYRAM ETTIRIYOR ELINIZE SAGLIK
SEVGILER

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Yorum kısmına bloğunuzun adresini yanlış yazdığınız için sizi ziyaret edemiyordum. Sonunda google dan arayınca buldum;)

Tatlı pek leziz görünüyor,ellerinize sağlık..

Aycan dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş öyle.Sunuma bayıldım.Ellerinize sağlık.Sevgilerimle;

Adsız dedi ki...

mutlu haftalar canım..blogumun adresini değiştirdim eğer uğramak istersen seve seve beklerim :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...