15 Nisan 2011 Cuma

VE MİİMM

Aşk nasip işidir, hesap işi değil..Aşk adayıştır, arayış değil!..Sen adanmışsan ve yanmışsan bu uğurda aşk seni bulmaya gelir!..
Şuan kendi ruh halinizi anlatan, bir ezginin melodisiyle yada bir şiirin satırlarıyla yada bir veciz sözle yadaaa bir resimle aktarınız seçim sizin hangisini istiyorsanız :) DİYE SEVGİLİ SELİNKA BENİ MİMLEMİŞ ..
                 
Sevgili SELİNKA şu an da bu ruhaniyetteyim sevgiler  canım  ilk defa mimleniyorum ne olup bittiğini pek bilemiyorum .
Bende :
UMUT SEPETİME
HASRETİME
HAYATIN TATLARINA
İNCİ İLE DÜNDEN BUGÜNE
DİLEKHANIMINMUTVAĞINA
MUTFAKTA NAZ a gönderiyorum

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sevgili Fatma'cığım buradan sana teşekkür ediyorum,ama bende senin gibi bu mim işlerinden pek anlamıyorum.şimdiden mutlu haftasonları diliyorum,hoşçakal.

Hayatın Tatları dedi ki...

mim için teşekkür ederim. en yakın zamanda inş. cevplıycam.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...