5 Nisan 2011 Salı

AKŞAMA MİSAFİRİM VAR

Tabiki menüm bu kadar değildi .çiğköfte ve patates topları da vardı onlar taze olsunlar diye son anda yapıldı ben o telaşım içinde onların resmini çekemedim şimdi  tariflerimi vereyim.
MİLFÖY  HAMURUYLA ÇİÇEK BÖREK
KREMŞANTİLİ KURABİYE
RULO PASTA(tarif daha sonra)





    MİLFÖY ÇİÇEK BÖREK
12 milföy hamur
1 yumurta
peynirli iç(peyniri rendele maydanoz doğra, karabiber kırmızı biber koy karıştır.)
milföy hamuru köşelerden 1cm içten bıçakla çiz . iç malzeme koy köşelerden çekip uçları birleştir .  dışarda kalan uçlarıda bir araya getir birleştir tepsiye koy üzerine yumurta sarısı sür  ve250 derecedeki önceden ısıtılmış fırında kızartalım
                                                                                                                                                                                                                    

















    KREMŞANTİLİ KURABİYE( tarif cafe portakal )
1 paket toz kremşanti
1 su bardağı sıvı yağ
3 su bardağı un
yarım şişe DR.OTKER limon aroması
Bütün malzemeler karıştırıp yoğuralım .çeviz büyüklüğünde parçalar alıp avcumuzda yuvarlayıp istediğimz şekiller verip tepsiye dizelim (tarif de yuvarlak yapılmıştı ben böyle şekil verdim)Orta hararetli fırında pembeleşene kadar kızartalım.piştikten sonra üzerine pudra şekeri dökelim.                                    

9 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

menü harikaymış canım.bende mi gelsem diyorum.ellerine sağlık.öpüyorum.

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık cok güzel görünüyorlar.
sevgilerimle

muhabbetsofrasi dedi ki...

ama bu saatte bu yapılmaz ki canım

canı çeken falan olur dimi :)

eline sağlık valla nefis olmuşlar

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık.ama senden çok uzakta bu lezzetleri tadamama üzüntüsü içinde....NİLAY

Aycan dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Çok güzel görünüyorlar.

seyhan dedi ki...

kurabiyanin tadına baktım,muhteşem bir tadı vardı.muhakkak yapın.maaşallah nefis olmuş...

yedirenk dedi ki...

menün on numara olmuş,ellerine sağlık...

şeker masalı dedi ki...

ellerinize sağlık menü harika olmuş.
sevgilerimle...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

herşey acayip nefis görünüyor
ellerinize sağlık
sevgi dolu öpücükler:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...